Lager mitt eget lille hjemmekontor!

Behovet har begynt å melde seg, og det flommer over av papirer overalt i denne leiligheten, og jeg finner aldri tingene jeg leter etter, og jeg bruker sofaen av alle steder til å gjøre papirarbeidet mitt. Det har begynt å bli ett problem, og jeg føler meg lite organisert når jeg først må finne frem noe. Jeg har tenkt på dette en stund, men vi har ingen plass som passer seg her i den lille leiligheten våres, og vi utnytter allerede alle mulighetene vi har.

I dag fant jeg ut en løsning på dette papirrotet! Vi har mer enn nok plass på kjøkkenet, og det er det eneste rommet vi ikke bruker fullt ut, og vi har mange skap som faktisk står tomme. Så jeg har flyttet all mat som var i disse skapene, og skapt mitt eget lille hjemmekontor her i heimen <3 og min kjære har satt opp en skillevegg mellom konfyr og kontor på eget initiativ! Endelig har jeg ett sted til alle tingene mine, og nå har jeg ingen ynskyldning for å rote i sofaen lenger 🙂 Smarte løsninger er stikkordet, og nå trenger jeg bare en komfortabel kontorstol for ryggen som er varierende. 

Man blir kreativ når man har liten plass, og man lærer å utnytte alt man har max. Nå kan jeg sitte her og drikke kaffe og se ut vinduet på fine dager, og drømme meg bort i alle disse ideene som popper opp her og der. Når man fordyper seg i en problematikk går man ikke tom for løsninger og tanker for og imot. Og nå gleder jeg meg bare til å sitte her og komme på flere spennende prosjekter i fremtiden! 

 

 

 

 


Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

4 kommentarer

Siste innlegg