Stoppe mobbing med egen historie

I morgen skal jeg snappe hele dagen min og legge ut min historie på snapchat! i samarbeid med Metalheads Against Bullying skal jeg være dagens snapper og skal presentere meg selv og livet mitt, jeg kjenner at jeg ikke har peiling på hva jeg driver med og at erfaringen jeg har med snapchat begrenser seg til kontakt med barna mine men jeg skal gjøre mitt beste og har noen ideer i hodet allerede. 

Når det kommer til mobbingen har jeg faktisk blogget svært lite om dette før og merker at jeg lukker meg med en gang jeg nærmer meg temaet, jeg har vært fullstendig åpen om alt annet som jeg trodde ville være værre og snakke om, men der tok jeg feil. 

Jeg åpner sår som jeg ikke har våget åpne før og det på åpen snapchat så alle kan se og jeg kjenner jeg er nærvøs for hvordan dagen i morgen vil bli. Jeg er overhode ikke bitter på det som skjedde den gangen men jeg vet at det ville endret alt om bare noen hadde hjulpet meg den gangen, ingen voksne grep inn selvom dem såg hva som skjedde og jeg tar meg selv i og bli provosert nå som voksen selv. 

Mobbingen var så alvorlig at jeg i 3.klasse tok med meg kniv i sekken min, mamma har fortalt at hun fant den før jeg skulle gå til skolen, jeg prøver å nærme meg hva som skjedde den gangen og alvoret tar meg. Livet kunne blitt så anderledes bare jeg ble behandlet bedre igjennom skoleårene.

Jeg kjenner jeg blir litt ødelagt innvendig av å nærme meg disse traumene, men jeg har lært igjennom dette året som rusfri at det er disse vondeste tingene som er best og bearbeide og jeg takker for at jeg får være med på dette! å spre budskapet om mobbing og hva det faktisk kan føre til er det eneste jeg kan gjøre nå. Tanken på at mine egne barn kunne blitt utsatt for det samme skremmer dritten av meg fordi jeg vet ettervirkningene av torturen mobbing er. Spre ordet folkens og legg dere til gruppa på snapchat slik at dere kan se meg drite meg ut eller gjøre en god jobb i morgen! 

mab.est2015

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Jeg har oppdatert gruppa jeg har til bloggen på Facebook! Her vil jeg poste alle nye innlegg slik at det blir lettere og følge med! Meld dere gjerne inni denne gruppa ved å klikke på linken! ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg