Sorry Krekar!

Jeg er verken rasistisk av meg eller ett dårlig medmenneske, men hver eneste gang jeg hører nyheter om Krekar får jeg latteren rungende i halsen og ler nesten så jeg gråter! Den dagen nyheten kom om at han var sendt til Italia og ble sendt med fly dit, hadde jeg egentlig en dårlig dag her hjemme og humøret var helt i bånn. Da dette kom på tv-en slo jeg opp latterdøren og holdt på krepere her aleine. Synet av stakkars Krekar på fly til Italia, der corona var som værst og hele situasjonen med denne pandemien var uklar, og at han nå ble sendt ned dit i fengsel, synet av han der på dette flyet, flygende forbanna på Erna Solberg fikk dagen min til å bli så mye bedre. Tenk at han har i så mange år holdt tull med Norge, og dem har vært hjelpesløse i forsøket på å bli kvitt denne mannen alle snakker om. Det er nesten så jeg har fått sansen for denne merkelige skruen som så lenge har fått holdt helvete med lille Norge. Jeg klarer liksom ikke å se på han som en farlig mann heller lenger, han virker ikke truende på meg, egentlig bare dum som ei kasse med brød. Hehe.. i dag går nyhetene atter igjen om Krekar, og at han er i høyrisikofengsel i Italia, og jeg undrer meg over hvor mange skjellsord som kommer ut av munnen hans nå.. jeg syns både og om denne mannen, men det er forfriskende med også slike mennesker i samfunnet 🙂 Takk Krekar! You made my day!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg