Skadekontroll pågår – warning warning

På dager som dette er det bare å ta sine forhåndsregler, unngå situasjoner og drive aktivt med skadekontroll for og redde dagen uten store katastrofer! Man står i fare for og ødelegge alt man tar i og det nytter ikke å få noe fornuft utav slike dager som dette, det er like greit og bare holde seg inne, unngå kontakt med noen og bare vente til det går over.

*note to myself*

– Jeg skal unngå og ha terapitimene mine på dager jeg har gruppe.

-Det må ikke gå så lang tid mellom hver time at jeg glemmer hvor forjævlig jeg får det etterpå, så unngå avlysninger og utsettelser. 

-Planlegge ukene slik at jeg ikke får muligheten til og ødelegge noe eller gjøre for stor skade på ting i dagene også etter dagen med terapi, for dette sitter lenge igjen i kroppen. 

Man blir faktisk klokere og smartere etterhvert, man lærer seg strategier for og overleve, og når man vet noe er helt nødvendig er det rart hvor mye dritt man faktisk klarer og bite i seg uten og gi opp! Min angst er verdt og kjempe bort, og derfor avslutter jeg ikke behandlingen og heller står i disse drittdagene jeg får etter timene. Jeg klorer meg fast i håpet om at dette faktisk virker og blir bedre, selvom det gjør helt vanvittig vondt akkurat idet det pågår.

I dag har jeg holdt meg nede med mamma og pappa når Sebastian var på jobb, og i sofaen sammen med min kjære siden han kom hjem. Jeg forholder meg helt rolig og fredelig her, hvor jeg faktisk har kontroll og bare venter på at dette slipper taket i kroppen min. Jeg gruer meg veldig til og sovne i kveld, for etter gårsdagen og i dag så vet jeg hva som venter. En dag av gangen! og enten går det over eller så blir det bedre!

Dere skulle forresten hørt meg da jeg stekte pannekaker til fammen her, jeg tror jeg aldri før har klart og lire av meg så mange og fantasifulle skjellsord og stygge ytringer før! jeg tror jeg har tatt en personlig rekord men skylder det på formen og pannekakene som ikke klarte og oppføre seg! 

Ønsker dere en fantastisk kveld videre kjære lesere! del bloggen og spre den utover, selvom den er meget negativt ladet for tiden, jeg lover at det blir bedre dager og mer positiv blogging.

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

4 kommentarer
    1. Jeg har brukt den energien på en måte som blir positiv for meg, og en av mestringsmåtene er å trene, gå tur, gjør rent i huset, rydder og gjør det koselig. Altså, poenget mitt, for meg, er å omgjøre det som er dårlig til noe som er bra. Det er for meg en seier over det negative. Etterpå, etter litt indre storm, føler jeg meg mye bedre fordi jeg klarer det. Ta ut energien og bruk den konstruktivt.

      1. Ja jeg har også blitt flinkere til og gjøre nedturene kortere og får alikevel noe utav dagene selvom jeg er nede. I begynnelsen var jeg bare ett vrak disse dagene, men nå klarer jeg og begrense det. Positive ting holder meg oppe.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg