Siste jula «hjemme»

For å si det enkelt så gjentar vi ikke dette ett år til og jeg er veldig skuffet over hvordan selveste juleaften ble, alt ble tilrettelagt men det viser seg at det eneste vi kan gjøre er og gjøre endringer med oss selv 😁

Vi kan ikke forandre noen andre enn oss selv og neste år blir jula feiret hos noen andre 🎅🏻❤️

Her klamrer vi oss til det positive og gavene under treet var mange og overveldende! ❤️ I kveld føler vi oss elsket ❤️

Jeg er 34år og stor pike 😁 jeg står av denne også ❤️

 

 

Dette er bare noen av veldig mange fine gaver vi har fått i kveld ❤️

 

Innlegget ble ikke det helt store ifra meg i kveld, men jeg kjenner meg bare tom og veldig skuffet. Juleaften ble ikke helt det jeg så for meg og jeg føler meg litt dum for å tro at det skulle bli noe annerledes i år. Some things never changes 😁

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

 

4 kommentarer
    1. Så trist å høre 😔 Men godt du setter foten ned og sier at fra neste år blir det ikke jul hjemme. Kanskje dere har funnet dere et nytt og koselig hjem før neste jul? Ting skjer i løpet av et helt år, og du har så mye godt å glede deg til. Ha en god jul videre ❤️🥰🧑🏻‍🎄

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg