Riving av bad pågår!

Imens jeg har lagt på sofaen i hele dag og flesket meg så har det vært folk her og revet badet mitt! her går det fort i svingene og det ser ut til og ordne seg for oss etter den store vannlekkasjen vi hadde rett etter jul. Alt som er gjort er bra! det ser ut som vi får dekket alt utenom en ny do og godt er det, for det siste vi trenger nå er flere utgifter.

Vi sliter ikke økonomisk som jeg har gjort hele livet lenger, men en så stor utgift rett etter jula og rett før vi skal eu-godkjenne bilen hadde nok veltet lasset til de fleste så er veldig takknemlig for at forsikringen dekker dette. Det koster og ha hus og eige selv. 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Jeg har oppdatert gruppa jeg har til bloggen på Facebook! Her vil jeg poste alle nye innlegg slik at det blir lettere og følge med! Meld dere gjerne inni denne gruppa ved å klikke på linken! ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg