Reisefeber! Here we go!

I kveld har angsten i magen gått over til og bli en reisefeber jeg ikke har følt maken til! Idet vi startet og pakke sammen kjente jeg denne iveren etter og komme meg avgårde! Nervene har tatt bort gleden av denne reisen men nå er den endelig her ❤️

 

 

Når det kommer til reising kan jeg ikke skryte på oss at vi er strukturerte og nå halv åtte kvelden før avreise starter vi og gjøre oss klare. Vi har to hele kasser full i gevinster jeg har samlet inn til basaren på lørdag og jeg er så stolt over hjemplassen min og givergleden ❤️

 

 

Jeg er fortsatt ikke helt meg selv etter denne uka men håper at jeg lander litt og bare kan nyte denne miniferien på hotell sammen med gjengen min som jeg har blitt så glad i. Jeg trenger en påfylling og jeg kan ikke komme på ett annet bedre sted enn akkurat sammen med dem. Jeg er rik på mennesker! 

I kveld blir det kaos i heimen! Sebastian har funnet ut at det perfekte øyeblikket for en hårklipp ble i kveld, kvelden før kvelden! vi har masse ting og gjøre, men jeg misunner roen og freden han har over seg og kunne ønske han kunne overført noe til meg. På samme tid er det godt og ha ett slikt menneske i nærheten av meg. 

 

Dette blir jammen spennende folkens! og jeg oppdaterer dere selvsagt underveis. 

 

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

5 kommentarer
    1. Spennende!! Og jeg tror nok roen til kjæresten har smittet litt over. Tenk deg hvis han skulle vært like stresset som du føler deg. Håper roen senker seg for deg og at du går en god natt søvn.🙂🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg