Realitytvjunkie – Thats me –

I kveld har jeg en erkjennelse til dere, noe jeg faktisk i mange år ikke våget og fortelle noen. 😂 Når noen spør om hva du liker og se på tv er det så mye mer kulere og si dokumentarer eller smarte ting. Min “greie” er reality-tv, altså i den grad at jeg sluker alt rått og råte…. 😳

71 grader nord, farmen, Kardashians, teen mom (alle sesonger), paradise hotel (alle sesonger), ex on the beach, kamp culinaris og you name it!😁

ja jeg ser ALT, uansett hva det handler om så lenge det er reality.😂

Det BESTE jeg vet er tanketomt tv som jeg bare kan ha i bakgrunnen imens jeg gjør andre saker, jeg bare elsker å slippe og tenke og det verste jeg vet er å sette meg ned med film, konsentrasjonen mister jeg etter bare noen minutter fordi jeg vet den vil vare i i alle fall en times tid. 

Reality-tv går kjapt, det er mange korte episoder og man slipper og følge så mye med for og få med seg handlingen og poengene, egentlig burde jeg være flau og i mange år var jeg en skaprealitytitter som faktisk ikke våget og stå for det. 😂

I mitt eget liv unngår jeg drama og har sjeldent eller nesten aldri krangler, jeg må jo ha dramaet ifra ett sted og da koser jeg meg gløgg i hjel med drama på tv.😳

I kveld har jeg funnet den nye serien med Kardashians på youtube imens min kjære ser film på tv, jeg sitter med øreproppene mine og bare nyter denne søndagskvelden for jeg vet at uka og alvoret starter igjen i morgen. Nå lader jeg opp med skikkelig drama før jeg legger meg og går tilbake til dette fredelige livet jeg lever, akkurat slik jeg liker det.❤️

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. GURIMALLA SÅ NORMAL DU ER
      …Trenger disse tanke tomme seriene… det gjør jeg også innimellom. Deilig og innholdsløst…..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg