Psykt mørkt!

I kveld slår jeg ett slag for dem som ikke lenger finner mening i de samme tingene lenger, disse tingene som ellers er så viktige og bra.
I kveld slår jeg ett slag for alle dem med tunge tanker som gjør det vanskelig og trekke pusten og hodet står på speed.

Jeg slår ett slag for dem som har alt på stell men som har mistet seg selv for lenge siden og dem som oppriktig ønsker at det kunne funnes en pille som gjor slutt på alt momentant og uten spor.

Jeg slår rett og slett ett slag for dem med tanker om og kjøre i motsatt fil og treffe den største lastebilen av dem alle, dem med tanker om at verden blir ett bedre sted uten. 

I kveld slår jeg ett slag for de tusenvis som ikke våger og fortelle hvordan man egentlig har det inni seg i fare for og bli dømt og sett ned på! Jeg vet så altfor godt hvordan det er.
Til dere med en problemfri hverdag og dere som er konstant lykkelige, jeg føler med dere. Det må være travelt og leve i en verden der slike som meg faktisk viser hvordan ett ekte menneske ser ut.

Jeg har lyst og slå ett slag for alle disse tusenvis som har problemer med og våkne om morningene og som ikke ser meningen i hverdagen sin, dem som føler at hjertet og sjelen blir vrengt inni kroppen og dem som smiler men gråter inni seg.  Jeg vet hvordan det føles.

I en perfekt verden ville alle passet inn og tunge tanker vært fjernt for de fleste, men nå tror jeg at hele verden føler på hvordan mennesker med psykiske utfordringer faktisk har det hele tiden. Akkurat nå tror jeg at de fleste kjenner på angsten og uroen som skapes av og ikke vite hva som kommer rundt neste sving. På mange måter lever mennesker med psykiske utfordringer med dette hele livet. 

For dere som aldri har vært deprimerte eller følt angst, tenk dere at absolutt alt du elsker og liker og gjøre plutselig blir fullstendig meningsløst for deg. Tenk deg at du ikke lenger ser meningen med og stå opp om morningen, og at det eneste du ønsker er og forsvinne ifra jordens overflate, hadde du klart og skjerpet deg og tatt deg sammen da? 

Del om dette ga mening, spre kunnskapen om hvordan det er og leve med psykiske utfordringer og rus. 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

4 kommentarer

Siste innlegg