Psykisk knekk

Jeg kommer ifra dagens terapitime med verdens beste psykolog! jeg ser frem til disse timene med han da jeg alltid har masse på hjertet. Det er rart og tenke at for en liten tid tilbake skydde jeg systemet og alt som kunne hjelpe meg, jeg unngikk dette for alt det var verdt og ødela egentlig bare for meg selv.

Den siste uka har vært hard for meg på mange måter, jeg har opplevd mange ting og i tillegg hatt presset på meg rundt pappas sykdom og min egen traumebehandling som fører til at minner dukker opp ifra det blå og setter meg ut. Jeg har så mange ting og tenke på og som drar meg ned ifra før og når jeg nå går igjennom hard traumebehandling kan det bli for mye. 

I går glemte jeg timen til blodprøver hele 5 ganger! jeg såg på klokka hele 5 ganger og fikk sjokk da min kjære ringte da klokka var der, og jeg tok meg selv i å ha glemt det igjen! på tross av at jeg ikke hadde noen andre planer så var jeg så ufokusert at hjernen bare koblet ut. Jeg tar meg selv i å ikke være tilstede, jeg er 100 andre plasser i samtaler med andre og klarer ikke å fokusere lenger. Jeg håper dette har med denne behandlingen og gjøre og at jeg snart kan bli normal igjen, for slik ønsker jeg ikke å leve. 

Det er en skremmende prosess dette, men det er noe jeg må igjennom for å forbli rusfri både psykisk og fysisk. Jeg er tross alt bare ett menneske med en fortid som tynger meg mer enn jeg trodde på forhånd. Jeg er fortsatt rusfri.

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Jeg har oppdatert gruppa jeg har til bloggen på Facebook! Her vil jeg poste alle nye innlegg slik at det blir lettere og følge med! Meld dere gjerne inni denne gruppa ved å klikke på linken! ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg