Planene ble endret

Før i “gamle dager” ville jeg funnet den første pubben og satt i gang en fyllefest som ville vart i minst 14 dager, tidene forandrer seg og godt er det. 😂 Det er første gang jeg har tatt båten til Bergen etter at jeg ble rusfri så noen rustanker har det faktisk blitt, jeg er glad jeg har komt såpass langt i prosessen. 

Denne gangen er jeg her i ett helt annet ærend og planene har endret seg litt. 

 

Den opprinnelige planen var jo at jeg skulle ta denne viktige reisen helt selv, jeg skulle vise meg som den selvstendige kvinnen jeg er og ikke trenge mannen min rundt meg hele veien, men hvem prøver jeg og lure her? 

 

 

Sebastian kommer til Bergen på torsdag og er der når jeg våkner opp, selvsagt trenger jeg bestevennen min og min partner in crime når noe så viktig skal skje! jeg hadde klart meg aleine, jeg klarer meg faktisk selv men når jeg ikke må så trenger jeg ikke å bevise noe for noen. Han valgte selv og komme etter meg og jeg tenker at disse to dagene forut viser mot i seg selv, sykehus-angsten min holder seg under kontroll når jeg vet han kommer etter hvert. Vi alle trenger noen ❤️

 

Båtturen som før tok uendelig med tid har gått superraskt og jeg har fått se den vakreste solnedgangen jeg noensinne har sett! jeg fikk den ikke på bilde for i virkeligheten var dette ett syn for guder! 😃

 

Nå gleder jeg meg til og komme på plass der jeg skal være, falle til ro og lade opp til morgendagen som blir rimelig hektisk! i dag har jeg også funnet ut at jeg har verdens beste støttesystem rundt meg, nemlig dere! jeg har visst om det lenge men på slike dager blir det tydelig hvor mange som har meg i tankene, det varmer hjertet ❤️

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg