Pillefjern

Det finnes ingen logikk for meg og knaske piller, det gir meg ingenting og angstmedisinene jeg tok før ga meg faktisk bare enda mer angst. Nå har jeg tatt ett oppgjør med meg selv og mine holdninger til dette, og dette blir ren utprøving fra min side, og ingenting jeg ønsker å fortsette med men må gjøre ett siste forsøk for å i det hele tatt klare å leve ett normalt liv med en rygg som svikter meg. Jeg må sette alle fordommer til side og kutte alle tanker om at alt er rus, fordi dette er for min egen helse og en oppfordring og ordre fra legen min. 

Jeg må herved svelge en del kameler for å putte dette i kroppen og i kveld er første forsøk. Om dette gjør meg til ett nytt og bedre menneske eller det gir meg noe i form av bedre livskvalitet så er det verdt forsøket! Selv småbarn får Paracet når dem er dårlige, så det er ingen fare for at jeg faller om død av å prøve, men det er heller ikke der angsten ligger. Jeg blir sikkert sett på som en dramaqueen nå, men det er jeg vant med og det tåler jeg 🙂 

Jeg gjør meg nå klar for gruppe! Selvhjelpsgruppen som jeg selv har laga her på denne lille plassen jeg bor på, og den har blitt noe helt annet en det jeg såg for meg da jeg startet. Vi har blitt en liten familie og komt hverandre nære på mange måter, nå klarer jeg ikke å se for meg hverdagen uten dem, og etterhvert som det kommer nye så smelter dem også inni denne gjengen vår. Det er rart å sitte og snakke med mennesker man ikke en gang kjenner om de dypeste tingene, og slippe inn andre på noe man aldri har sagt høyt, det er trøstende og vite at man er i samme båt og kommunikasjonen blir mer ekte og nyttig! Jeg anbefaler alle, uansett problemer om å oppsøke likemenn, det har blitt min redning mange mange ganger, og jeg tror jeg hadde sprukket for lenge siden om jeg ikke hadde funnet dette fellesskapet. Jeg behøver dem både i opp og nedturer og er så glad for at jeg har denne gruppa og søke til når jeg behøver det. Hver eneste onsdag samles vi og alle er velkommen om dem føler seg klar for det :). Åpen ærlig og rusfri 🙂 

Her er gruppa til bloggen på facebook! Meld dere inn og få med dere de nye innleggene og noen overraskelser og videoer ifra hverdagen min! https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg