Passende bursdagsgave til mannen?

😁😁😁

 

Here we go again! Jeg føler jeg sitter her litt for ofte og kjenner at bilen går ifra og være noe gøy og moro til og bli ett større og større irritasjonsmoment! Om han ikke skjerper seg nå så er lunta rimelig kort! 😳

 

Jeg sitter her med feber og har smerter i armen etter vaksinen og jeg har også hekseskudd i ryggen 😳 den vonde munnen har verkt konstant i natt og jeg tok til tårene da presset ble for meget, jeg er virkelig uheldig!

Da jeg oppdaget smertene i armen og ikke kunne ligge på den gode siden i natt syns jeg så synd på meg selv som jeg aldri har gjort 😂

Etter timen her skal jeg til tannlegen og om hun hadde trukket samtlige tenner i munnen min så hadde jeg helt ærlig ikke brydd meg bare jeg slipper denne konstante smerten 😫

 

Wish me luck! ☹️😂

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

2 kommentarer
    1. Fy f.. Lider med dig. Tandverk är värre än att föda barn. Jag som dig har sjukt mycket problem med tänder och har precis börjat åtgärda.. Men för två år sedan fick jag inflammation i käkbenet.. 3 operationer, en vecka i koma och två månader på sjukhus senare kom jag hem. Så…. Var försiktig och gå hellre oftare än för sällan till tandläkaren 😉
      Det kommer säkert gå jättebra idag (och jag menade inte att skrämma dig)
      Lycka till!
      <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg