Pappaen min er syk

God kveld kjære lesere nå har jeg det ikke særlig godt.

 

Pappaen min har bursdag i dag men feiringen ble ikke slik feiringer pleier å være, han ble nemlig sendt i hyrten og styrten til sykehuset etter en legetime i dag tidlig. 💔

 

Nå i kveld fikk jeg kontakt med sykehuset og jeg fikk vite at noe er galt med hjertet til pappa, han blir til over helgen minst og skal sjekkes fullstendig for og finne utav hva dette kommer av. Egentlig skulle vi spist kake og kosa oss i dag men med familien våres forundrer ingenting oss lenger, det er bare en ting i rekken over ting som skjer på en og samme gang. 💔

 

I morgen skal jeg ta med litt bagasje og saker til han, pappaen min er ikke den samme lenger og jeg er ikke sikker på om han helt vet hvor han selv er. Det er vondt og være pårørende i slike situasjoner. 

 

 

Jeg håper så inderlig at også dette går bra, han er en råtass nemlig og har lurt døden flere ganger. Gratulerer så masse med dagen kjære pappa❤️

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg