Overhode ingen frisk 17.mai

I dag har jeg gjort alt i min makt for og holde fasaden og holdt meg selv sammen for og få være med tantebarna mine i det minste en liten stund, nå har vi vært i folkehavet ute men det gikk ikke lange stunden før vi trekte oss stille og fredelig tilbake til hula våres. Vi er langt ifra friske igjen og jeg tror med hånden på hjertet at jeg ikke har vært så dårlig av influensa før. Jeg fikk en stund sammen med barna i alle fall og sett dem gjennomføre mange leker, i tradisjon tro. ❤️🇳🇴

Festen fortsetter her hjemme med god mat og underholdning på tv!😁

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Kjipt og være syk på 17. Mai. Veldig bra at du er fornøyd med det du fikk oppleve.

      Fortsatt god 17. Mai.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg