Oppussingen er fullført! Her er resultatet!

Herregud så glad jeg er langt inni sjela i kveld! 😁 jeg fikk nemlig lurt med meg Sebastian nedi kjelleren! 😂 vi har fjernet maskeringstape til rene skjære gullmedalje og har fått møblene på plass etter maling!😁 

 

 

 

 


Lørdag overrasket mannen min meg  med å ha malt hele kjellerstua imens jeg var på jobb 😳 og på søndag malte han strøk nummer 2! Mer om akkurat det finner du her 👉https://monicavederhus.blogg.no/tidenes-overraskelse-kom-jeg-hjem-til-i-dag.html

 

 

 


Prosjektet «kjellerstue» som har tatt meg personlig sikkert 30 timer om man regner med all ryddingen, sorteringen og utkjøringen av alt boss og skrot! 😳 ting for ting har forsvunnet ifra lista over ting jeg måtte gjøre og plutselig sitter jeg her med fullført prosjekt! 😳 Det er faktisk helt vanvittig å tenke på hvor mye glede vi kan skape her i dette «nye» rommet i huset våres og nå gleder jeg meg til å sette ned alt jeg har av kreative aktiviteter og bøker og skape magien jeg ønsker ❤️

 

 

Denne kjellerstua skal jeg bruke til å være kreativ men også å skape sosiale settinger for mennesker vi er glad i ❤️

 

 

 


Det har vært en SANN glede og dele dette med dere ❤️ på dager der jeg egentlig ikke har hatt lyst til noe som helst har jeg klart og motivert meg selv med faktisk den tanken på at jeg har lyst å fylle denne bloggen med positive og oppbyggende ting!

 

 

Her kan dere se hvordan det såg ut når jeg starta arbeidet 😁👉https://monicavederhus.blogg.no/bytta-rus-med-hus-ifra-ett-katastrofeomrade-til-en-fin-kjellerstue.html

 

 

 

Nå er vi fint ferdig og det blir nok lenge til neste gang vi starter ett så omfattende prosjekt men vi har ett stort hus og mange rom og boltre oss på 😁 ingen vet hvor haren hopper …..

 

 

❤️ Skap deg en magisk kveld ❤️ legg gjerne igjen en kommentar i kommentarfeltet og meld deg inni gruppa til bloggen på Facebook som vi har laget 🌹 over 5000 medlemmer 😁

 

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

13 kommentarer

Siste innlegg