Bytta rus med hus! – Ifra ett katastrofeområde til en fin kjellerstue –

God morgen bloggen!😁❤️

 

Fengende overskrift?😁  det er mye sannhet i overskriften fordi man bytter jo ut avhengigheten sin med konstruktive ting som ikke skader en, man får andre interesser og ting som gir deg det du fikk av rusen før kan man finne i de mest forunderlige ting! ❤️ for meg har oppussing gitt dette kicket jeg trenger og denne mestringsfølelsen ingenting annet kan skape i kroppen min. Dette prosjektet våres har blitt delt opp i tre faser! opprydding, møblering og maling og under her er det bilder ifra alle disse fasene.👇😁

 

Uka som har gått har vært meget hektisk! jeg har jobbet rumpa av meg ikke bare på jobb men også når jeg har hatt tid her hjemme. Jeg merker at jeg er mer sliten en jeg pleier etter endt uke og jeg mistenker at prosjekt “kjellerstue” har en del av skylden for dette.😂

 

Fase 1
Fase 1
Fase 1

 

I går kom jeg hjem ifra jobb til TIDENES største og varmeste overraskelse!❤️ min kjære mann hadde malt hele kjellerstua våres og jeg ble så sjokket at jeg mistet helt munn og mæle! 😳 det eneste jeg fikk ut var hvor vakkert det ble og hvor perfekt fargen ble til hele rommet, det er ikke ofte jeg ikke får frem ett ord!😂

 

I dag sitter jeg med verdens beste følelse inni meg!❤️ tanken på at dette store prosjektet snart er fullført og at jeg har brukt i alle fall 30 timer der ende  gjør meg stolt over både meg og mannen min ❤️ Jeg bare bestemte meg og satte meg ett mål jeg faktisk kunne nå denne gangen og er snart ferdig med dette prosjektet jeg aldri trodde ville bli ferdig, jeg har en tendens til å ta meg vann over hode men denne gangen klarte jeg faktisk å beherske meg selv og ikke bli fullstendig utbrent i prosessen.😁

 

Fase 2
Fase 2

I dag skal vi vurdere om vi trenger nok ett strøk maling og det kribler i kroppen etter å få satt på plass møblene igjen og se det fullstendige resultatet! 😁 tanken på at vi nå kan ha overnattingsgjester uten at dem må ligge på ett knøttlite kles-rom på en oppblåsbar seng varmer i hjertet, at vi nå har mulighetene vi ikke har hatt før til aktiviteter og bare det å invitere inn gjester!❤️ vi har ekstremt lite plass i egen leilighet men nå åpner mulighetene seg for andre ting.

 

DETTE blir en fin søndag! 😁 det kjenner jeg bare i hele kroppen! jeg gleder meg til å dele den med dere.❤️ motivasjonen jeg får av å dele stegene med dere har vært helt uunnværlig! Når jeg har sett fremgangen med egne øyne på denne bloggen får jeg bare lyst å fortsette ❤️😁

Legg gjerne igjen en kommentar nedenfor og meld deg inni gruppa vår på Facebook om dere vil følge oss videre på denne reisa ❤️👇

 

Fase 3 startet i går!

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

6 kommentarer

Siste innlegg