TIDENES overraskelse kom jeg hjem til i dag!

Dette her har jo vært «mitt» prosjekt og jeg har gått her i kjelleren og sulla i titallsvis av timer   med dette prosjektet mitt! 😁 Selv Sebastian kaller dette Monicas prosjekt og jeg hadde ALDRI sett for meg at han ville bli en vesentlig del av dette prosjektet men i dag kom jeg sliten hjem ifra jobb og fikk meg TIDENES overraskelse! 😳😳😳

 

 

 

 

Selv etter så lang tid sammen får jeg fortsatt ennå noen øyeblikk der jeg elsker han intenst! ❤️😂 Herrelighet! Jeg må være verdens heldigste og jeg ble SÅ fornøgd med fargen! ❤️ først nå kan jeg virkelig se for meg hvor fint dette rommet faktisk blir når vi er ferdig og jeg gleder meg helt vanvittig til å bruke dette til å spille spill, være kreativ og invitere inn venner av oss!

😁❤️ Endelig har vi ett sted vi faktisk kan anvende om vi får overnattingsgjester! ❤️ endelig kan vi starte å bruke denne kjelleren til annet en å oppbevare skrot! vi er i mål og det føles HEEEELT sykt! 😳

 

 

I kveld er jeg ei lykkelig og forelska dame på 35år! 😂

 

Jeg pleier og holde meg unna og banne på denne bloggen her men fy faen så stolt jeg er over mannen min i kveld!😁❤️ sammen er vi faktisk ett dreamteam og dynamitt og vi kan faktisk klare alt vi vil.

 

Fy flate nå skal jeg bare nyte denne lørdagskvelden og bare roe helt ned! 😁 prosjektet mitt ser overkommelig ut og jeg slipper å stresse fordi jeg har en ved siden av meg som hjelper meg på veien.❤️  

 

Ha en helt magisk lørdagskveld venner og kommenter gjerne hva dere syns! 👇
fyr løs i kommentarfeltet og om dere ikke allerede har meldt dere inni gruppa våres på Facebook så anbefaler jeg den på det varmeste! makan til kjærlighet har jeg ikke sett i noen annen gruppe. Meld dere inn nedenfor👇🌹

 

 

 

 

 

Før
Før maling

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

12 kommentarer

Siste innlegg