Og der var det brått slutt

I går glei jeg litt på snøen som har lava ned i store mengder og jeg merket det idet det skjedde, jeg falt ikke eller noe slikt men når man har gått med en rygg som ikke virker så lenge så kjenner man tegnene 🫢Jeg har blitt liggende i natt og verke og måtte melde meg fri fra jobb i dag, dagen er avlyst men jeg håper virkelig at jeg kommer meg til i morgen!🤞

 

Jeg har lært meg mange knep og triks igjennom disse årene etter at jeg knakk ryggen, disse triksene har liksom alltid funket og jeg har heldigvis aldri hatt smerter over tid uten å kunne gjøre noe med det. Men i natt funket ingen av triksene mine og jeg må bare bruke denne dagen til å komme meg igjen.❤️

 

 

Ganske så kjedelig start på arbeidsuka mi men slik er livet, det kan faktisk ikke planlegges!

Nå skal jeg prøve en varm dusj og tulle meg inni alt som kan gi varme etterpå, jeg skal prøve å få i meg mat og gjøre alt for at dette skal gå over fort slik at jeg kan starte livet igjen. 😬

Det passer jo aldri å bli liggende flat som dette 🫢

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg