Ødelegger jeg jula for alle nå?

I går oppdaget vi disse glassflaskene i butikken, så altfor tidlig men allikevel en stor glede. Jeg bare MÅTTE smake og vi kjøpte en sekser med denne julebrusa som faktisk er helt fantastisk. Idet vi kom hjem og jeg tittet innom Facebook ble jeg grepet av en skamfølelse uten like…….. 

Bildet av julebrus og meddelelsen om at disse har ankommet butikken og hvilken skam det er at dem våger og sette dette ut i oktober! jeg kjente jeg krøp sammen, som om jeg hadde gjort noe ulvolig og bestemte meg for og overhode ikke dele noen bilder av mine glassflasker. Jeg følte jeg hadde kjøpt dop og måtte gjemme det! 

Denne evige diskusjonen hvert eneste år om hvor skammelig dette er, om hvordan dem som kjøper disse leskende drikkene ødelegger jula for alle andre? kommentarfeltene sprenges av HETS! på grunn av en jævla julebrus! jeg kjenner meg FLAU på manges vegner, tenk på de store problemene her i verden? tenk litt større og se hvor patetisk dette er.

Mennesker som meg som kjøper seg en julebrus i oktober og kjenner gleden den første gangen jeg ser disse i butikkene, jeg ødelegger jula for alle rundt meg? nei det blir rett og slett for tynt.

Jeg har alltid hatt store problemer med jula på grunn av personlige problemer, jeg har forbundet jula med bare vonde ting og endelig i år ser jeg frem til denne høytiden og har allerede planlagt det hele. Det er første gang jeg virkelig gleder meg! og det akter jeg og fortsette med uten og føle på skammen. Her finnes det ingen juleskam og jeg tenker og feire helt ifra oktober til desember.

God jul 

 

Liker du denne bloggen? 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Er det ikke bare helt fantastisk med julebrus 😍 delte 1. 5 liters flaske med ungene den dagen vi fant ut at de hadde den i butikken. Egentlig hadde jeg ikke råd, men som vi koste oss ❤️ ta vare på den gode følelsen over å endelig kunne glede seg over jul igjen, og drit oppi hva andre mener 😁
      Forresten digger jeg å gå rundt i butikken å se på julevarene i oktober / november og desember 🙈 får aldri nok ❤️🎄

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg