Ny iphone 11 pro!

Jeg føler meg litt hyklersk her jeg sitter, og skrev tidligere i dag at jeg ikke er materialistisk av meg, og at ting og saker ikke betyr så mye for meg, men her sitter jeg da og føler en rus over det siste kjøpet mitt. Jeg kjenner på denne deilige følelsen av å ha kjøpt noe som er dyrt og flott som jeg egentlig ikke har råd til, og jeg merker misbrukeren inni meg får seg en belønning. 

Nå legger jeg ned mye arbeid i denne bloggen, og på sosiale medier, og den gamle telefonen min når ikke opp når det kommer til cameraet, og jeg kjenner jeg får abstinenser når jeg ser alle disse flotte bildene andre legger ut. Dette var ett spontankjøp, men avbetaling har blitt min løsning, for jeg har ikke 10997kr sånn på dagen. Jeg skammer meg litt, men alikevell ikke, for jeg tenker dette som en belønning for rusfriheten.

Mulighetene åpner seg og blir mange når man kutter rusen, man får råd til ting man bare kunne drømme om før, og dette er desidert det dyreste kjøpet om vi ikke regner med bilen, jeg ser på det som invisteringer i livet mitt og reisen videre! 

Nå venter jeg bare på at telefonen skal bli klar, og det tar tid! Jeg måtte opp og hente iPaden, og fikk abstinenser uten telefonen, og innser hvilken slave til internettet jeg har blitt. Nå gleder jeg meg til å ta denne i bruk, og det virker som dette vil ta noen timer desverre. 

 

I dag har jeg kjørt rundt med varer til folket, og har klart å tømme hele bilen for det jeg hadde, og det var en befrielse! Nå er det atter en gang på tide og fylle den opp med overraskelser og jeg håper jeg får inn litt penger på spleisen jeg har laget til gruppa mi! Måløy etterverngruppe heter spleisen, så dere finner frem om dere ønsker å støtte oss. 

Jeg har også hentet 3 gulvtepper med en snill dame, og gitt bort til noen som virkelig trengte det! Jeg har huset fullt av ting, så når behovet meldte seg hos andre, så gruer jeg meg ikke på å gi videre, når andre er så snille med oss, og tenker på oss isteden for å kaste fullt brukelige ting 🙂 

I dag fikk min kjære velge aktivitet for dagen, så jeg legger litt ansvar på han når det kommer til telefonkjøpet, siden han valgte tur til Eid! Det er greit å ha noen å skylde på, eller? 🙂 så vi har hatt oss en koselig tur til vakre Eid, og kom hjem til besøk av tanta og søskenbarnet mitt. En deilig lørdag med avslapning og tid til oss selv, var akkurat det vi behøvde. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg