Norges viktigste og beste blogg

God morgen kjære gode lesere! ❤️

Det har blitt lørdag og dagen jeg har ventet på er omsider her, i dag skal jeg møte de to viktigste menneskene i livet mitt og få være sammen med dem i ett par timer. Mammahjertet eksploderer på slike dager!❤️

Barna mine har bodd i fosterhjem i 13år så det er ikke slik at vi ikke er vant med disse samværene, men man blir aldri vant med å måtte reise ifra dem og disse nervene som bygger seg opp i forkant. Følelsene er ukontrollerbare når det gjelder det såreste punktet til en mor.



Jeg er sikkert litt stor i kjeften men i går skrev jeg at jeg tror jeg har Norges viktigste og beste blogg. Og i dag tar jeg dere med på samvær med barna mine. Jeg viser livet fullstendig uten filter og tar dere med på både opp og nedturene, jeg har slutta å ruse meg OG røyke live på denne bloggen uten og legge noe glans over hvordan ting føles. Dette er rett og slett livet! ❤️

Nu kjør vi folkens! vi har en lang vei i bilen i dag, denne tiden bruker vi til forspill og bygge opp forventningene. Jeg er så heldig som har med meg min kjære som moralsk støtte! Ha en fantastisk start på denne lørdagen kjære lesere, jeg setter så vanvittig pris på dere! ❤️❤️❤️

 

Liker du denne bloggen? 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

10 kommentarer

Siste innlegg