Norges reneste blogger!

😂 Mennesker som ikke har gått igjennom dette aner faktisk ikke hvor fantastisk mye dette betyr ❤️ Etter ulykken gikk det over en mnd før jeg klarte og gå to etasjer ned og dusje for første gang, denne gangen gikk det en uke og en dag før jeg endelig våget og ta steget!

Jeg føler meg som verdens reneste! Verdens friskeste og som ett helt nytt menneske! At noe så lite kan bety så vanvittig mye er surrealistisk men akkurat i denne situasjonen så tar jeg alt positivt jeg kan 😁

 

Akkurat nå føler jeg meg som Norges reneste blogger og jeg måtte bare skrike det høyt ut så alle kan høre det!

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg