Nervene siger på!

Reklame | Ellos.no

Dagen i dag har blitt tilbringt i bilen sammen med mine kjære og vi har hatt en chill dag sammen på tur, uten egentlig mål og mening! Jeg sprang omtrent fra sengen og i bilen, og det er det eneste jeg presterer for tiden.. nemlig å kjøre bil. Ellers blir jeg sittende uten tiltak what so ever! Så det er deilig de dagene jeg får vært mest mulig i bilen, for da føler jeg at jeg får litt utav dagen tross alt!

Nervene for morgendagen har begynt å sige på meg, og det er som alltid spent stemning når jeg skal på disse samværene. Jeg gleder meg noe vanvittig til å endelig få møte igjen to av dem som betyr mest for meg her i denne verden! Mammahjertet pumper ekstra hardt dagen før og dagen jeg reiser nedover, og det dunker skikkelig i brystet. Nå har jeg tett kontakt med dem, men før var det bare disse samværene jeg fikk og nesten ingen kontakt i mellomtiden, så det er noe spesielt med det! Nå skal jeg bare forberede meg så jeg er spenn klar grytidlig i morgen!

Jeg har fått en stygg vane med å sove altfor lenge, jeg som ellers har vært en morgenfugl sover gjerne til 12 på dagen. På steoridene var jeg gjerne oppe i 4-6 tiden på morran, og fikk masse utav dagene, men nå siger jeg tilbake til gamle vaner, så det blir godt å stå opp tidlig i morgen og satser på at morgenfuglen i meg våkner til live igjen. Det er jo bare dårlige vaner, og dem er fullt mulige å snu bare en vil det nok 😉

Ellers i dag har jeg bare gjort noen tjenester og gleder meg fortsatt like mye til at samfunnet våres går fremover og vi kan gå tilbake til normalen. Jeg er SÅÅÅÅ glad for at jeg får starte oppigjen gruppa våres på Onsdag, og håper flest mulig har muligheten til å møte opp! <3 

adidas Sport Performance//adidas Sport Performance//adidas Sport Performance//Reebok Classic

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg