Nei fy faen…


 

 

 

Du MÅ bare kødde med meg?😳

En uke med helt jævlige bivirkninger der jeg har pressa meg igjennom dagene i håp om at det vil gå over, ei uke med traumer og trusler sendt på telefonen, ett kaos og ett virvar og nå avslutter vi uka med litt covid?😳

Nå forstår jeg hvorfor jeg har hatt så vondt i hodet, hvorfor jeg ikke klarer å bevege på skulderen og har sinnsyke smerter i nakken, jeg trodde det hele handlet om medisinene. Jeg var igang med å skrive ett innlegg om hvor vondt jeg har i hele kroppen i dag da Sebastian sendte melding om at han har mistet smakssansen.😳

Som alltid tar jeg en test just in case og regnet ikke med at denne ville slå ut men hele to tester lyser opp. Vi har sluppet unna hele denne tiden og har nesten trodd at vi er immun.

Jeg har heldigvis holdt avstand til folk siden vi har hatt influensa (trodde vi) i hus og jeg har følt meg elendig, jeg har tatt forhåndsregler og brukt håndsprit på jobb.

Kanskje jeg nå faktisk på ekte lar meg selv få lov å være sjuk og slappe av litt? 😂

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg