Når mannen redder dagen

Dagen var fullstendig ødelagt, katastrofen hadde inntruffet og min kjære ble hentet midt i kampen, men sannelig klarte han å snu hele dagen og reddet den for min del. Siste rest av denne katastrofemandagen ble faktisk ikke så aller verst og vi har kosa oss.

Temperaturen kan stige, ord kan bli vekslet og følelser kan bli såret, nå enda mer som jeg er våken og klar i mitt eget hode, jeg innser at også forholdene oss i mellom her hjemme må jobbes med! 

Jeg regner med at hele denne uka kommer til og bli ustabil og vanskelig, nervene er i spenn og jeg kjenner konstant ubehag for lørdag og foredraget som betyr så mye for meg og få bra. Jeg har heldigvis noen dager men jeg kjenner meg på dypt vann og merker at jeg er mer amper enn ellers. 

Redningsmannen min <3

Nå gleder jeg meg til og legge meg med boken min og våkne til en ny dag i morgen, jeg satser på at den blir bedre og at det blir en produktiv dag! motet skal ingen ta ifra meg for jeg gir meg ikke på tap nemlig. 

Støtten dere gir meg er helt vanvittig! meldinger og kommentarer, dere er viktige for meg og det skal dere vite. Jeg ønsker dere alle en fredfylt natt og en spennende dag i morgen! 

 

 

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Du har kommet deg ut av et liv med rus. Du har jobbet for å skape deg et forhold som ikke er destruktivt. Du har kjempet mot angst og skrekk. Du har våknet fra mareritt som gjør deg kvalm. Du har overlevd og lever med brukket rygg. Du står oppreist. Du bidrar til å hjelpe mennesker med sine rusproblemer. Skal virkelig et stakkars foredrag få deg til å tvile på deg selv? Få deg til å føle at du blir dømt? Å nei du! Du rocker det foredraget det er sikkert. Og uansett hva du synes om deg selv – jeg beundrer deg og heier på deg❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg