Nådd bunnen

God kveld godtfolk!❤️

 

I kveld kjenner jeg på oppgitthet og frustrasjon og kan ærlig innrømme at jeg har nådd en mental bunn av noe slag, det er ikke slik at en gir opp men komplikasjoner bare tok all energi jeg hadde igjen.

 

Det er liksom grenser for hvor lenge man orker og bite i seg smerter og vondter. Når man har forberedt seg mentalt er det noe helt annet enn når uventede ting skjer, jeg burde faktisk ikke blitt så overasket, det er nemlig typisk min Flax det her. 😞

 

Denne “episoden” førte også til at jeg ikke fikk være med på gruppa i kveld som jeg hadde sett så frem til men gleder meg til og se hele gjengen i helgen. Jeg hadde hatt stor glede av gruppa akkurat på slike dager. 

 

Jeg kjenner at jeg ikke har så mye mer og gå på og krysser alt jeg har for at beskjeder av den positive sorten starter og flagre inni livene våres ❤️ Nå trenger jeg det sårt!

 

Det positive med å nå slike bunner er at det bare er en vei videre, oppover! nå har jeg bare lyst og legge meg og våkne til en ny og forhåpentligvis bedre dag i morgen.

 

Takk for at dere lytter❤️

 

 

Dette lå på bordet i lokalet vi leiger til gruppa. <3

 

2 kommentarer
    1. Dette går nok bra 👍. Livet er fullt av små og store episoder, og dette er nok ikke så galt selv om det oppleves slik . Gi litt blaffen og tenk at dette ordner seg. Kroppen ordner opp i mange ting, og du er ei tøff dame som har klart med mange utfordringer 👍😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg