Matlei? se her!

Jeg har alltid hatt ett anstrengt forhold til mat uten å vite hvorfor, jeg mister matlysten plutselig og over lengre perioder, og til tider er det så ille at jeg ikke får i meg mat før jeg rett og slett blir dårlig. Dette er en dårlig uvane og jeg har måttet bli kreativ for og vekke appetitten og matlysten! den siste tiden har matlysten vært helt i bånn men nå har jeg funnet noe alle klarer å få i seg på tross av null matlyst.

Ost er ikke lenger en dyr vare man ikke har råd til, og jeg har funnet mange alternativer i butikken til en billig penge! dette har hjulpet meg, og jo mer delikat man lager fatet jo enklere er det og spise.

Det enkle er ofte det beste, eller? 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg