Lørdagsvibber <3

Sola skinner med lovnader om atter en god dag her i gården <3 sola gjør noe med en, og en tenker lettere og bedre tanker. Det er når man har hatt det skikkelig ille man setter pris på desse øyeblikkene da man faktisk har det fint, og man kjenner virkelig forskjellen! Først nå kjenner jeg hvor sliten jeg har vært og hvor vanskelig ting faktisk har vært, og nyter hver eneste dag med fulle drag nå når ting ordner seg. Jeg krysser alt jeg har for at fremtiden er lysere og lettere, og at det ikke skal være så vanskelig å leve dette livet jeg har valgt.

Av og til tror jeg absolutt alle har det så mye lettere og enklere enn meg, men jeg innser at det ikke stemmer og bare er i mitt eget hode. Vi alle har noe, og alle opplever småkriser her og der. Poenget er å kommer styrket utav dem, og med lærdom til neste gang, for dem kommer!

Planene i dag er uklare, og eneste jeg vet vi skal gjøre er å hjelpe mamma. Vi har en avtale her om å få en fin helg, og fokusere fremover. Man får ikke lyst å sitte inne i en leilighet på slike dager, så regner med dagen blir fylt med bilkjøring og bare være sammen <3

Ha en fantastisk Lørdag alle sammen <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg