LIVREDD

Jeg håper disse vaksine-innleggene mine ikke skremmer noen andre, men jeg må ærlig innrømme at jeg er livredd her jeg sitter og teller minuttene ned for vaksinetaking, først ut er pappa så jeg må kjøre han dit, på en måte kunne jeg ønsket jeg var først ut for da blir man ferdig med det og slipper og se dem andre som skal ta den, nesten som på eksamen. 

Denne helseangsten er noe helt nytt for meg og om dette hadde skjedd før ryggknekk og blodsykdom hadde jeg ikke en gang tenkt over konsekvensene, jeg har alltid vært uredd men det har skjedd noe med meg og jeg ønsker meg overhode ikke tilbake til en runde til med blodet, nå når jeg endelig har blitt frisk. 

Natten har vært vill som spådd, underbevisstheten min jobber på spreng og jeg har måttet flyttet meg ifra seng til sofa og omvendt flere ganger, det er noe på gang og det merkes også når jeg sover. Jeg prøver og ikke skremme meg selv opp og vet at det er riktig og ta denne vaksinen, det er det eneste riktige og når det er overstått så blir alt bra.

Jeg får bare tenke at jeg er heldig som får denne og gleder meg til det hele er overstått, angsten bare lurer meg som alltid og dette er ingenting og grue seg til *prøver og backe meg selv opp* 

Ha en fantastisk torsdag alle sammen!

Har dere lyst og følge med videre?

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen på facebook!  meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️ gleder meg til og se dere! https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

6 kommentarer
    1. Sannsynligvis skjer det ingenting. Men hvis du skulle være uheldig vil det også gå bra, for du vil kjenne igjen symptomene og få behandling i god tid. Det går fint å behandle de komplikasjonene som oppstår når man vet hva det er fra starten😊 Jeg forstår at du er bekymret, og jeg sender deg en klem og heier på deg❤️

    2. Hei!
      Jeg har fått første vaksine. Det var fort gjort, jeg kjente ikke noe. Et par netter var det ømt å ligge på den sida. Jeg har ei venninne som ble smitta for to uker siden og er innlagt på sykehus. Det er ikke greit det heller, tenker jeg. Det kommer til å gå bra med det også. Lykke til🥰

    3. Trur nok dette kjem til å gå heilt bra Monica – eg skal ha 2. dose om ikkje så lenge. Hadde ikkje noko ubehag etter første dose. Hugs: Du er tøffere enn toget 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg