Konstant livredd

Jeg burde egentlig vært uthvilt nå og klar for en ny uke men jeg har faktisk vært i koma siden jeg kom hjem i går og har sovet siden. Nedturen kom kjapt på meg da jeg fikk vite at blodtrykket til mamma atter igjen har gått opp men jeg prøver og holde meg med godt mot, det er ikke tiden til og freake helt ut.

Det er atter igjen mandag og tid for sette bilen på verksted, og jeg skal sitte med regnskap i dag. Jeg har brukt 3 timer allerede på dette og kjenner at jeg ikke har peiling overhode på slikt, det er godt jeg har noen som hjelper meg men var ikke helt forberedt på at det ville ta så mye tid! 

Det eneste vi faktisk kan gjøre nå er og ta en dag av gangen, jeg trodde jeg hadde trening i akkurat dette men når noen nære blir syke så får det en ny dimensjon. Jeg er flink når det gjelder meg selv men jeg har funnet ut at jeg er en elendig pårørende og liker ikke rollen overhode. Jeg har fokusert så mye på pappas sykdom og problemer, jeg har vært helt inne i det og nå gjelder det mammaen min. Jeg kjenner på savnet etter å ha henne her, og denne trygge rammen som forsvinner idet ett av medlemmene drar bort, vi er få i denne familien så det merkes brutalt når noen er syke.

I dag håper jeg så inderlig på gode beskjeder, jeg trenger en happy ending og at man kan slappe av og fokusere fremover. Det er slitsomt og være livredd hele døgnet og jeg liker ikke å gi ifra meg kontrollen. 

Håper dere har hatt en magisk helg folkens! legg gjerne ifra dere en kommentar i feltet under 😉 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg