Kom i form med Monica – HELT fullstendig basic!

Dessa prosjektene mine! først bestemte jeg meg langt inni sjelen om å legge tobakken på hylla og slutte med en uvane som har fulgt meg igjennom hele 20år! de første ukene var verst men det var faktisk skuffende enkelt og slutte, det viser at om man først bestemmer seg og av riktige grunner så klarer man alt man vil. Etter og ha vært på en liten fjelltur på mandag og det var så vidt jeg kom meg utav bilen min på tirsdag har jeg tatt ett valg om også å endre dette i livet mitt, det er FLAUT og være i så dårlig forfatning! 

 

 

For meg handler dette ikke om vekt eller om å se bra ut, det handler rett og slett om at jeg ønsker og komme til ett punkt der det ikke koster så jævlig mye å gå seg en tur eller dra til treningssenteret! jeg ønsker og ha kondis til og komme meg ifra a-å uten og måtte ty til bilen hele tiden og jeg merker at dørstokkmila aldri har vært lengre. Denne gangen har jeg bestemt meg langt inni sjela og da vet jeg at det vil skje, jeg har bevist det så mange ganger og jeg er glad jeg nå blir tvunget igang!

 

 

 

 

Jeg har kuttet ut sukkerholdig brus og kuttet ut snop igjennom uka, jeg har erstattet mye i kostholdet mitt med smoothier og ting som vekker apetitten, jeg har nemlig slitt med spiseforstyrrelser hele livet og vet at balansegang er nøkkel til det hele og ønsker meg aldri tilbake til denne sykdommen som har kontrollert meg mesteparten av mitt liv, nå ønsker jeg bare og bli sunn og føle meg frisk. 

 

 

I mars skal jeg igjennom en stor operasjon, jeg skal fjerne to plater og 9 skruer som har holdt ryggen min sammen og det beste jeg nå kan gjøre er og bygge opp kroppen min i forkant, jeg ønsker at denne sykmeldingsperioden skal bli kortest mulig og jeg vil oppå beina så fort jeg kan. Disse månedene skal brukes for alt det er verdt!

 

 

I dag har jeg gått på mølla og forrige gang klarte jeg og gå i 15 min for så og ta meg en pause og ta 15 til, i dag klarte jeg og gå i kjapp gange i 30 minutter før jeg måtte ta meg en pause for 10min til. All fremgang er god fremgang i mitt hode og jeg starter heeeelt basic! 

 

Her snakker vi små endringer! her snakker vi små skritt mot målet for jeg har aldri vært noe sporty av meg, men dette kan faktisk bli ett spennende prosjekt og jeg håper at dere vil følge med og heie meg frem også på dette! i dag har vært en MAGISK dag! nå er det soffa for alle penga! 

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Stå på! Å ha best mulig muskulatur før operasjon er veldig bra og korter sykemeldingsperioden i etterkant. Og trening gir energi!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg