Knust i fillebiter

La meg “Åpne” dette innlegget med å si at jeg aldri før har følt meg så profesjonell som i dag, å gå med så store problemer og byrder på skuldrene sine uten å la det gå utover jobben må jeg si er ett mesterstykke i seg selv, ellers er jeg en psykopat som klarer og stenge ute alt av følelser i en begrenset periode av ren vilje og lyst. Inni meg er jeg knust og revet i fillebiter. Innerst inne har jeg lyst og gråte konstant og smilet jeg tvinger på meg er falskt som faen. Rett og slett.😞

Nå er jeg bare overlykkelig over at jeg har fri i morgen slik at jeg kan bruke den dagen til og “ordne opp” og distansere meg ifra situasjonen vi har blitt kasta oppi. Jeg føler meg brukt og utnyttet og jeg hater den følelsen, det er faktisk ikke en eneste annen følelse som får raseriet til og boble som akkurat den, ingen annen følelse får meg til og føle meg mindre heller for og si det enkelt og greit.

Dette handler ikke om mine foreldre som mange tror, det er en heeeelt annen vri på det! og problemet er vel at vi lar andre påvirke hvordan vi har det imellom oss her i heimen, det er da problemene oppstår. Om vi bare holder alt på avstand og beskytter “oss”, hadde det bare vært så enkelt.

I går hadde jeg faktisk mest lyst og knuse hele leiligheten, vi var på det nivået! 😳 det er lenge siden jeg har hatt behovet for en slik dramatisk eksplosjon og jeg har vel ikke knust noe med vilje siden jeg satt ifra meg pilsen, jeg liker bare ikke følelsen av å føle meg lite verdt og ikke hørt. Det har vært noen helt sinnsyke dager, jeg er helt fullstendig ferdig som menneske.

Det føles ut som noen har sittet med sugerør nedi sjela mi og sugd ut alt av liv en kunne oppdrive. Men jeg har klart og latt livet skure og gå som det skal.. helt til nå.😖

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg