Klar for podcast

Alle mulighetene som åpner seg opp for meg og alt jeg får lov å være en del av nå er bare helt fantastisk! Dette er ting som var helt fjerne for meg i det «andre» livet mitt, ting jeg bare kunne drømme om skjer faktisk, det viser seg stadig at åpenhet og ærligheten varer lengst og at om man legger seg flat og er ydmyk så finner man forståelse og tilgivelse også der man aldri hadde trodd man ville finne den. I dag skal vi ut og spre håp og lys! 

Det skjer forandringer i meg, også når det kommer til slike ting. I dag skal jeg være med på en podcast for første gang, og jeg aner ikke hva dette er eller hva det går ut på en gang, og jeg gruer meg ikke! Jeg sitter ikke her og tenker over alt som kan gå feil, og krisetenker absolutt alt som jeg ville gjort før, jeg har på mange måter sluttet å fore angsten min, og hopper like gjerne i ting en å sitte og gruble ting ihjel, for så og la være å være med. Jeg er en som gjør ting isteden for å sitte og snakke om det, og jeg tror dette har fått meg frem her i livet. 

Målet er å lyse opp en tid som ellers er ganske så mørk, gi håpet til noen som fortjener det og behøver det, og vise at alt er mulig så lenge man ikke gir opp! Alt er verdt det i sluttenden og i går hørte jeg en setning som ga inntrykk. Jeg er ikke superkristen men har min barnetro, og jeg fant ett lite lys og ett håp i denne setningen som jeg ønsker og dele videre med dere! «Gud gjør ingen feil» vi er som vi er, og alle har en hensikt her på jorden, vi alle er født for en grunn og lever her for å gjøre noe, det er en mening med alt, selvom vi ikke alltid ser den, i lengden vil alt gi mening.

 

Her er gruppa til bloggen på facebook! Meld dere inn og få med dere de nye innleggene og noen overraskelser og videoer ifra hverdagen min! https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg