Klærne mine ute for salg!

Når man har mange ting på dagsplanen og har mye å gjøre suser dagene forbi men det gjør de sannelig på dager der man ikke har noe som helst på planen også!😳

 

 

I dag har jeg egentlig ikke gjort stort, jeg har kjørt mamma rundt omkring og har hjulpet henne med teknologiske ting på nettet! Jeg har også lagt ut festdraktene mine for salg 😁

Man trenger ikke mer en 1 slik festdrakt og jeg har nå hele 3 stykker 🤭

Jeg ser også at disse ligger ute for over 2000kr som jeg syns er veldig dyrt så noen andre kan få nytte av disse som bare henger i skapet mitt. Jeg har lagt meg på 1000kr stk.

 


I morgen skal jeg til Førde igjen på kurs og jeg håper at andre kursdag blir mer spennende og lærerik en forrige!😅 jeg kjenner at jeg har litt problemer med å sitte hele dagen og ta imot informasjon men jeg vet også at slike som meg har godt av å øve på slike tålmodighetsprøver.

 

Min kjære kom akkurat ifra arbeid og jeg har hatt andre dag på rad uten noen som helst slags krav til meg selv eller ting som må gjøres! en skikkelig pause har det vært, og det kjenner jeg at jeg behøvde akkurat nå!❤️

 

Har dere hatt en fin dag? 😁

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

3 kommentarer
    1. Ok. Takk for svaret. Dei var fine,🤩 men var desverre ikkje min str. Håpar du får solgt dei.🤞😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg