Kjære pappa <3

Reklame | Gymgrossisten

Annonselinket innlegg

I dag er dagen!  Dagen der man kan lure folk trill rundt og det er lovlig og dem kan ikke bli så sure som ellers, det er 1.April og det er ikke bare dagen for lurerier, men det er også selveste bursdagen til min kjære pappa som i dag blir 65år! Han har halvrundt og fortjener virkelig litt oppmerksomhet, selvom han er litt beskjeden og ikke ønsket feiring omtrent! I går fikk han ett nydelig smykke med oss, som falt veldig i smak med mannen som har dyr stil! Han liker merkeklær og jeg mobber han ofte med at han er en soss. Vi har det mye morro her i huset, og at jeg nå faktisk holder meg hjemme og bygger opp livet i stedet for å rasere alt rundt meg hjelper mye. Jeg gjør alt for at foreldrene mine skal ha det enklest mulig, fordi jeg i forfjord aldri ville trodd at jeg skulle være så heldig å feire pappas 65årsdag, nei jeg trodde nesten ikke at vi fikk feiret julen sammen i september 2018. Jeg fikk en telefon som forandret hele livet for oss alle, da Haukeland ringte meg da dem ikke fikk tak i pappa, telefonen sitter i beinmargen ennå, og jeg gikk fullstendig helt nedi kjelleren og ble sittende med sjokket over meg. Pappa hadde kreft i magen som var like stor som en håndball! Og han måtte hastes til Bergen og i full behandling med en gang. Han var igjennom 6 cellegiftkurer og 1 stråling, og jaggu er denne mannen seig som faen! Han gir seg ikke på tap og han kjempet! Han har tapt noen kilo, men har begynt å komme seg opp i vekt og hudfargen i ansiktet er på vei tilbake, men det har vært en hard reise til hit vi er i dag. Alt handlet om denne kreften over så lang tid, der jeg og mamma og pappaen min fikk verdens beste forhold til hverandre, hele familiedynamikken ble forandret, vi begynte å snakke sammen om ting og vi begynte å bli skikkelig glad i hverandre. Familien våres har aldri vært nært knyttet eller åpne mot hverandre, men pappas kreft samlet oss, skremte oss nesten til åpenhet, og vi hadde den beste julen sammen i 2018! Pappa overlevde noe ingen hadde trodd han ville klare! Han er en supermann som klarer alt! Og jeg er så glad at vi i dag kan feire nok en bursdag der pappaen min blir eldre, for det hadde ingen trodd den gangen da hodet forsvant, og han ikke visste hvordan man skrelte poteter en gang, han som har vært kokk hele livet mistet alt av kunnskap og jeg er så glad for at alt har kommet tilbake til normalen igjen og at pappa har det godt etter forholdene! Noen skavanker må man tåle å ha igjen når man har vært igjennom noe som dette, det preger både kroppen og hodet å være en overlever, det blir bare ikke så mye snakket om så lenge dem overlever, så snakker man ikke så åpent om plagene som kommer i ettertiden.

I dag skal vi sørge for å feire skikkelig med en bursdagsfest! Det blir en laber fest med få mennesker i Coronastil, men det blir ikke servert noe Corona her i huset, det er i fortiden 🙂 men feiring skal han få! Og vi har bilen så jeg kan kjøre han dit han ønsker nå. Alt er forandret og jeg er så glad for at vi i dag kan feire deg uten  at du er sjuk og med godt humør blir denne dagen noe å huske. Vi er heldige som har hverandre, og med god kommunikasjon blir dette nok et år fremover å se frem til! Hipp hipp hurra!

Tusen takk for alt du har vært og takk for alle årene fremover! Tusen takk for alt du har gitt meg og barna mine, og at du har tatt dem inn som dine egne helt fra første sekund, tusen tusen takk for at du har vært med på masse av samværene og at du elsker dem så høyt som du gjør. Dem elsker deg tilbake og det skal du vite kjære pappa. Du er viktig, du er verdifull og du er en viktig del av denne familien, merkelige familien men det er en familie, og vi skal klare å få det kjempefint sammen  <3

Gratulerer så masse med dagen din kjære pappa <3 du er en av de viktigste menneskene i livet mitt, og hele forholdet våres ble totalt forandret da jeg stod i stor fare for å miste deg. Du skal vite at jeg gjør dette her ikke bare for meg selv og mitt, men jeg gjør dette hver eneste dag for dere også, for å gi dere fred i sjelen og prøver å bygge opp ting rundt oss slik at dere kan leve som dere fortjener å leve! Elsker deg over alt, og jeg håper du får en kjempefin dag i dag <3.  Jeg skal gjøre alt om du møter meg på halvveien din stapeis! Sebastian hilser også! We love u! C4 fra gymgrossisten til før treningen! Anbefales 349kr gymgrossisten

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg