Jentete jente

Jeg har alltid vært en guttejente som har trivest best i joggeklær og store sekker som skjuler kroppen, jeg har brukt minimalt med sminke og heller ikke vist noen stor interesse for slike typiske jenteting, jeg har i hovedsak hatt guttevenner og aldri sett helt vitsen med alt det stæsjet! etter at jeg kuttet rusen og etter at jeg møtte min kjære har jeg endret meg fullstendig. 

Hans interesse for klær og mote har smittet over og jeg tar meg selv i og føle meg bedre når jeg kan pynte meg og føle meg vel med det ytre. Med tanke på at jeg dusjet en gang i mnd max før når jeg rusa meg så vil jeg våge og påstå at det er bra at slike normale ting har blitt viktigere for meg.

Jeg husker at jeg kalte min kjære for en soss før fordi han var så opptatt av merker på klærne, men nå forstår jeg at det faktisk handler mer om kvaliteten på det man kjøper. Etter at jeg kuttet rusen har mitt eget velvære blitt viktigere for både selvbildet men også for hvordan jeg møter verden.

Den siste tiden har jeg både lagt vipper på meg selv og falske negler… haha… jeg har ikke lagt sistnevnte siden jeg var liten og kjøpte negler på nille som falt av etter noen timer og man satt med limen på hele henda. Dette er en ny side av meg!

 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

6 kommentarer
    1. Kjenner meg så godt igjen i det å være mer guttete enn å være mer lik jenter og ha de samme interessene som de fleste jenter har, men har selv de siste årene sånn smått begynt å like både sminke og den type ting. Ønsker deg en fin dag.

    2. Lykke til videre. Jeg kunne ikke pynte før fordi jeg hadde ikke råd. Men nå, jeg kan det hvis jeg vil. Jeg jobber på et sykehjem og lange negler er ikke aktuelt. Men gjør det du som er ung og pen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg