Jeg sliter

Reklame | Ellos.no

Nå er det rett og slett slitsomt å være meg, og jeg føler meg tyngre og tyngre til sinns. Det er direkte slitsomt å åpne munnen og svare mennesker rundt meg, og alt røres bare ut i ei heidundrandes suppe! Jeg klarer rett og slett ikke fysisk å gjøre noe, og forsvinner mer og mer inni meg selv. Det har ingenting med noe sug å gjøre, jeg føler meg bare ikke som meg selv lenger, og kjenner at noe er galt. Jeg visste det kom til å bli slitsomt å kutte medisinene, men nå merker jeg virkelig på ringvirkningene av medisinene fra helvetet, og jeg unner ikke min værste fiende denne type medisin. Ikke virket dem på blodplatene mine heller, så jeg føler meg i grunn litt snytt her jeg sitter. Jeg har fått bare bivirkningene og ikke de gode resultatene jeg hadde håpt.

Jeg er SÅ glad for å ikke være aleine akkurat nå, for da vet jeg ikke hva jeg skulle gjort her aleine, men jeg kan ikke støtte meg for mye på akkurat dette heller. Jeg ønsker at hverdagen går tilbake til normalen, men akkurat på disse dagene tviler jeg på at jeg hadde klart å hengt med om tingene gikk fremover en gang. Det er på disse dagene det er tyngst å være meg og jeg kunne ønske det var anderledes. Jeg regner med at dette er denne smellen alle har snakket om, men som jeg har unngått og tenkt mer over, og jeg håper jeg er på «beina» igjen snart.

Vi har iallefall fått kjørt oss når det kommer til seriemaraton her i stua! Og jeg kjenner hvor lei jeg er av å glane inni denne skjermen. Eneste pausene vi har fra tv er når vi er ute å kjører, og hverdagen er litt ensidig for meg som er vant med å være på farten 24/7 😉 matlysten er erlik 0 og jeg får i meg mat bare når jeg er så tom for energi att jeg skjelver, så jeg tenker det er på tide med en legevisitt atter en gang. Formen påvirker alt rundt meg, og jeg krysser alt jeg har for at dette bare er en liten periode som går over kjapt, for jeg har ikke mer tålmodighet til en kropp og hjerne som ikke fungerer som normalt!

Det er i disse periodene jeg merker hva jeg er laget av, og hvor motivert jeg er for det jeg driver med. Uannsett hvor sliten og motløs jeg er så endrer jeg aldri fokuset mitt og tviler aldri på veien min videre, og det er deilig å få denne bekreftelsen på meg selv! Om jeg ikke hadde vært så bestemt så hadde tvilen tatt meg for lenge siden. Nå vet jeg bare dette er en dårlig periode men det gjør ikke til at jeg har lyst på øl lenger, det får meg bare til å få lyst å komme meg igang igjen, og det føles godt! Det å bli sterkere og mer rustet for hver eneste dag som går, gjør at jeg klarer å holde meg selv gående, for jeg ser det nytter!

Håper dere har det bedre enn meg akkurat nå! <3

Reebok Performance//Reebok Classic//Reebok Performance//Reebok Performance

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg