Jeg lar meg ikke mobbes bort ifra dette

I kveld har jeg vondt ifra tåspissene og helt opp ovenfor ribbeina 😳 Sånn går det når man ikke har vært aktiv på evigheter og plutselig kleiser til med skogstur på 8km! 😂 15000 skritt har det blitt i dag og jeg husker ikke sist jeg hadde 10000 en gang 🤭

👉https://monicavederhus.blogg.no/en-melding-som-endret-hele-dagen-jeg-er-ikke-aleine-lenger.html

 

Den store forskjellen er hvor fort arbeidsdagen gikk og hvor opplagt jeg følte meg etterpå, tross at hele gjengen så ut som drukna katter 🤭 Jeg var ikke så sliten etter endt vakt som jeg pleier så frisk luft gjør underverker!❤️

 

Jeg sa til Sebastian i sta at jeg står ovenfor 2 valg nå! 😅 Enten gå masse mer på slike turer og faktisk bygge opp kroppen igjen eller bare kutte dem helt ut 🤭 jeg tror jeg skal satse på førstnevnte. Jeg tror nemlig ikke det er helt normalt å ha så vondt 😂 jeg er i skikkelig dårlig fysisk form! 😬

 

Når det kommer til denne bloggen her og hvordan veien vil gå videre har jeg tenkt og grublet mye den siste tiden. Jeg vil nok ikke ha overskudd eller tid til og oppdatere den så mange ganger for dagen som jeg har gjort til nå, det har rett og slett tatt helt av til tider men den har vært viktig for meg.❤️

 

 


Etterhvert som livet forandrer seg og jeg faller til ro vil bloggen følge meg i denne utviklingen og jeg har ikke så mye å dele som i starten, det er en naturlig utvikling.

 

Det som har ødelagt blogg-gleden min har vært at jeg rett og slett har følt meg mobbet her inne og at uansett hva jeg deler så er det noen som alltid plukker ifra hverandre ting og når jeg oppdaget at det også blir slengt ut løgner under lav sko så kjente jeg virkelig at jeg hadde fått nok.💔

 

Det er en grense for hvor lenge man orker å motta så mye stygt før man starter å ta det til seg og la seg påvirke av det.

 

MEN, det hadde vært skikkelig kjipt for meg å legge ned denne bloggen og fjerne ett element i livet mitt som gir meg så mye fordi noen andre klarer å trykke meg ned, det ville være toppen av nederlag.

 

Noe har løst seg på ett vis ❤️

 

 


Jeg gleder meg til å igjen kunne kjenne denne gleden jeg kjente før når jeg postet ett innlegg her inne, denne ekte blogg-gleden! jeg skal tilbake dit, det skal jeg.

 

Natta venner og tusen tusen takk for støtten, det er tross alt dere jeg gjør dette for! dere holder meg igjen gang på gang. ❤️

 

 

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken

https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

4 kommentarer
    1. 😁 Jeg har nevnt det før: begynn å gå litt HVER dag! 😊 Et kvarter, en halvtime, en time 😊 Kropp og sinn har bare godt av det! 💕

    2. Du skal over hodet ikke bli mobbet ut fra blogg.no, og det er over hodet ikke greit med mobbing på blogg.no. Det er mobberen(e) som er det største problemet, og ikke deg ❤

      Den jobben du har gjort og din historie må bare deles med de som trenger håpet som du gir andre mennesker 🥰

      Jeg kjenner jeg blir bare så rasende når jeg leser om at noen blir mobbet. Det er ikke akseptabelt i det hele tatt!

      Ønsker deg en superfin torsdags kveld ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg