En melding som endret hele dagen – Jeg er ikke aleine lenger –

FOR en forfriskende dag på jobb!😁

I det verste høljregnet jeg har sett på lenge gikk vi 8km til sammen i ett deilig landskap der høstfargene virkelig har satt sitt preg på omgivelsene. Jeg elsker høsten!🫶

 

Det var noe med det, når man er så våt at man bare gir opp, når regnet har trengt seg igjennom absolutt alle plagg foruten om trusa og man har gitt opp alle forsøkene på og stenge det ute. Man lar det bare gå.😂

 

 

 

Før vi la ut på denne turen fikk jeg en melding som endret hele dagen for meg, jeg har jo vært ganske så nedtrykt den siste tiden og har hatt bloggen under nøye vurdering. Jeg har latt ting gå innover meg og har begynt å vurdere alt jeg deler i fare for og bli kritisert, det har faktisk vart så lenge at selv jeg har latt meg påvirke.

 

I dag kom en melding som gjør at jeg ikke lenger føler meg så aleine, noen som har opplevd akkurat det samme ifra akkurat samme person. Det blir feil å si at det var godt, og jeg mener ikke at jeg er glad for at også dette mennesket har fått opplevd ederen og gallen men dere skjønner hva jeg mener.❤️

 

 

Det viser seg at dette er ett gjentakende problem, noe som har skjedd mange ganger med mange forskjellige, det handler ikke om meg, det er ikke jeg som er problemet.

 

Avsenderen av denne meldingen ante nok ikke hvor mye det betød for meg og jeg tenker på hvor snille folk er når dem tar seg tid til å gjøre det. ❤️

Det endret hele dagen, hele innstillingen min og jeg kjente bare at skuldrene senket seg. 🌹

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken

https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg