Jeg er SÅ klar!

Reklame | Ellos.no

Klokken er halv 6 på morran og jeg som egentlig sover lengst mulig for tiden er spenn klar her jeg sitter med kaffikoppen foran meg! Jeg forbereder meg på en kald dag på tur, siden vi må være ute på samværet grunnet corona! Men jeg gleder meg som en liten unge og klarer nesten ikke å vente! Forventningene er til å ta og føle på og jeg merker jeg trenger dette akkurat nå. Jeg trenger motivasjonen dette gir meg, jeg trenger bare barna mine jeg så KJØR VI! Det blir merkelig dette her med avstand og greier og jeg har ikke tenkt på det før nå, men vi får ikke klemme hverandre som vi bruker å gjøre når vi møtes og vi må jo holde 1 meters avstand, så dette samværet blir spesielt for oss. Ringvirkningene av denne pandemien begynner å gå sakte men sikkert opp for meg og jeg tenker vi er heldige som er så lite berørte av dette. Dette blir så spennende at jeg ikke har ord for det en gang, og jeg har så mange ting jeg bare gleder meg til! Denne dagen her blir en bra dag! <3

Reebok Performance//Reebok Classic//Reebok Performance//Reebok Performance

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg