Jeg er klar! Er du?

God morgen folkens og velkommen lørdag den fjerde mai!❤️

I dag har jeg pakket tøy til hva som helst av aktiviteter på jobb da sola skinner over landskapet og temperaturene gjør at vi kan gjøre litt av hvert utendørs. Jeg gleder meg til og se hva vi ender opp med og gjøre!🌞

Etter åpenbaringen min i går👇

 https://monicavederhus.blogg.no/en-apenbaring-jeg-er-sa-klar-for-og-ta-denne-rettsaken-det-er-ingen-vei-utenom.html

 

Er det som om jeg puster lettere, som at noe jeg har gruet meg skikkelig til ikke virker så vanskelig lenger. Jeg føler at jeg kan bruke all min energi på livet mitt istedenfor og tenke på dette som venter meg, det er godt å være på det stedet jeg er nå.❤️

 

Nå gleder jeg meg bare til og ta fatt på siste vakta denne uka og til og bare kose meg med dette livet vi har bygd opp rundt oss ❤️

Det er SÅ mange fler positive ting som skjer enn negative! 😁

Ha en superduper dag venner 🌹

 

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg