En åpenbaring: Jeg er SÅ klar for og ta denne rettsaken, det er ingen vei utenom

Fy flate for en deilig dag dere!❤️🌞

Jeg har nemlig fått en åpenbaring som gjør at jeg ikke er så redd og engstelig lenger.

Det skjedde i dag da jeg passerte “the blast from the past” og igjen måtte vedkommende lage en scene der han hånflirer høylytt for og få min oppmerksomhet.

Det er synd at en enkel kjøretur igjennom sentrum skal by på slike ting og jeg er nå bare glad for at vi skal i retten.

Jeg gruer meg ikke lenger til denne rettsaken, jeg har innsett at det ikke finnes noen vei utenom og det er godt å å kjenne på at dette trykket jeg har følt på plutselig bare forsvant.

 

Jeg skal ikke leve på denne måten lenger, jeg skal kunne føle meg fri og oppholde meg akkurat hvor jeg ønsker det uten å måtte forholde meg til slike ting. Det er faktisk en menneskerettighet, å føle seg trygg.❤️

 

Egentlig burde jeg takket for dette ubehagelige møtet, det har gjort det langt lettere for meg å forholde meg til det som kommer til og skje fremover. 

 

 

I dag har jeg hatt åpent stova og når det ikke var gjester der vasket jeg likegodt gulvene og alle overflatene, temperaturen ute gir så ufattelig mye energi! 🌞😁 bare sola titter frem føles sjela lettere og tankene lysere.❤️

 

Jeg har også vært med pappa på handletur der han fikk seg både nye sommersko og klær.😁

 

Nå har Sebastian komt hjem ifra arbeid så vi har satt oss ned og laga månedens budsjett og fordelt utgiftene oss imellom.🤭

 

Hva vi skal bruke resten av dagen på det vet vi faktisk ikke 🤭 det var ekstra deilig og se mannen min komme inn dørene i dag ❤️ heimen er ikke den samme uten 🌹

 

Dette har vært en deilig «fridag» innimellom slaga på jobb 😁 gleder meg til mange flere slike fremover! ❤️ sommervibsene gnistrer! 

 

 

Roadtrip! 😍

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg