Hva skjer med de dickpicksa?

Den siste tiden har jeg fått ganske så mange små overasskelser da jeg har valgt og godta alle på snapchat. Jeg hadde egentlig en plan om å bare ha kjentfolk der men har åpnet opp mer og mer for hyggelig bekjentskaper. Jeg er som dere vet ganske så fast i mitt forhold og neste år skal jeg gifte meg.

Poenget er ikke at jeg er opptatt og taken, men hva er det egentlig som foregår i hodet på gutter for tiden? hvilke tanker har dem rundt kvinners lyster? tror dem helt alvorlig at noen blir tent av å se en stake på sosiale medier? 

Jeg skriver ikke dette for og kritisere noen og jeg er fullt klar over at det finnes også jenter der ute som sender nakenbilder og viser seg frem, men på akkurat min snapchat så hagler det inn pikker i alle størrelser og fasonger om jeg liker det eller ei….. Jeg tenker jeg har lyst og forstå denne tankegangen! er det virkelig slik at gutta nå om dagen tror at dette er måten og få seg noe på? for jeg kjenner på veldig mange forskjellige reaksjoner av meg selv, alt annet enn kåthet for og si det pent.  Eller er det rett og slett at dem selv blir tente av tanken på at noen faktisk ser dem`?

Og om det faktisk er slik at dem på helt alvor tror at det er dette jenter flest liker, så tenker jeg at det virkelig er viktig at noen lærer dem opp….. Jeg blir rett og slett bekymret og frykter for at sex mellom to mennesker skal bli ødelagt av misforståelser og at man rett og slett ikke forstår hva som faktisk er sexy og ikke.. 

Jeg fortsetter og slette samtlige som byder seg frem, og det er ikke fordi jeg er opptatt og taken men rett og slett fordi det er motbydelig og motta kjønnsorgan jeg vet menn pisser med og ikke kjenner en gang. Sorry, not sorry. 

 

Liker du denne bloggen? 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

6 kommentarer
    1. Haha har fått noen sånne jeg å, det er veldig lite interessant for å si det sånn og jeg er enig med deg. Skjønner ikke helt tankegangen i å sende sånt til ukjente

    2. Syke folk som sender slike bilder til folk.Jeg ønsker at hele snurrebassen detter av ved rota….
      Det er jo ikke pent en gang men ett forplantnings organ.
      Jeg beundrer deg for at du tsr ett oppgjør med slike møkķa menn….

    3. Et tips er å sende samme type bilde tilbake (finn et tilfeldig på nett eller noe) De vil mest sannsynlig ikke sette stor pris på det, og kanskje til og med ta poenget😏 Jeg heier på deg❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg