Hokalovers!

“Jobb-bobla” kaller jeg det jeg er inni nå, den samme bobla jeg var i sommeren 2022!😁

Du veit du er litt skadet når du har alle behandlingplanene i hodet og dagene går på refleks!🤭

Jeg elsker det!❤️

Nå er jeg hjemom en tur før jeg har etterverngruppe i kveld og jobben venter igjen i morgen tidlig.

 

En ting jobben har ført med seg er denne interessen som jevnt over blir diskutert!🤭 man forstår fort når man starter jobben i helsesektoren at det bare er en eneste “riktig” sko! før hadde jeg aldri en gang vurdert å kjøpe disse skoene men etterhvert ble jeg så influisert at det var umulig og stå imot!😳

 

 

 

Mitt første par Hoka fikk jeg i morgengave og det andre ønsket jeg meg i bursdag og julegave. Jeg har jo en ypperlig unnskyldning for og “Invistere” i sko da jeg både har knekt ryggen og ofte får vondt i beina, men egentlig er det bare en unnskyldning. Jeg kommer aldri til å gå tilbake til “vanlige” sko. 😁

 

Disse skal jeg bruke til det fysisk blir umulig å bruke dem!🤭

 

3 planlagte vakter igjen på jobb (med forbehold ekstra vakter) SÅ er det sommerferie folkens! ❤️ jeg har selv gitt meg en gledenekt, jeg får ikke lov å starte å glede meg før siste dagen før så jeg lurer på hvor lenge det holder. 🤭

 

Siste innspurt og mange spennende ting som skal skje før den tid men feriekriblinga har begynt! 😁

 

Hva er deres planer for sommeren? 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg