HJELPES! vi gifter oss!

God dag verden!❤️

De siste dagene har det begynt og gå opp for meg, at om bare 83 dager gifter vi oss og har egentlig hatt en veldig avslappet holdning til det hele.😳 En avslappet holdning er vel og bra, men nå kjenner jeg at jeg har begynt og få dårlig tid. Om det er noe de siste årene har vist meg så er det at sommeren går fortere en man aner og plutselig er det august.😁

Denne uka må jeg starte og ta tak og ringe rundt, det eneste som er sikkert er at vi gifter oss på kirkekontoret og har festen i ett lokale vi elsker. Vi har egentlig ikke invitert noen, vi har ikke kontaktet noen ang mat eller noe så nå når formen starter og komme seg etter influensaen så kjenner jeg at rastløsheten melder seg og jeg må settes i arbeid.😂

 

Lettelsen vi begge kjente på da vi gikk bort ifra ett stort bryllup viste meg at vi har gjort det riktige valget for oss, så lenge vi har dem vi elsker rundt oss så trenger vi ikke dette stive over det, vi ønsker og gjøre det helt “Nedpåjorda” slik at vi slipper og gå med høye skuldre når den store dagen er her.❤️

Vi har sendt inn alle papirer og har blitt godkjente og fått klarsignal om at vi ikke er i slekt med hverandre, det er mange ting man ikke aner noe om når det kommer til og gifte seg.😂 Det viktigste er vel å ha nok mat på bordet og lage skikkelig bra stemning, dagen er komplett så lenge jeg får gifte meg med mannen i mitt liv og får ha barna mine som en del av selskapet på den store dagen, det er ingenting annet i verden jeg ønsker meg.❤️

Det kribler i magen og jeg har aldri vært mer sikker på noe i hele mitt liv, tenk at vi skal gifte oss snart 😁❤️

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

4 kommentarer

Siste innlegg