Helt ærlig – Dritdårlig stemning

Jeg kunne så ønsket at jeg kunne sittet her og fortalt om den fine dagen, om alt vi har opplevd men det kan jeg faktisk ikke. 17.mai feiringene har blitt avlyst de siste årene på grunn av korona og denne 17.mai har vi selv avlyst på grunn av sykdom. Vi har hatt sykdom i hus i flere uker nå og jeg kjenner at jeg begynner å bli skikkelig lei! er det lov og si uten å være sytete?

Jeg er ikke skapt til og bli liggende og kjenner at alle celler i hele kroppen så sårt ønsker å klare og gjøre noe, jeg begynte nesten og gråte da jeg ikke klarte og varme opp risgrøten tidligere, ikke en gang det klarte jeg liksom 😂 Når man prøver og gjøre noe så krøller alt seg og det blir dårlig stemning i heimen, egentlig er jeg ingen negativ person men når jeg blir syk så blir jeg skikkelig lettantennelig og amper. Min kjære ligger i sengen langflat og jeg har inntatt sofaen for dagen, vi har rett og slett sløvet bort hele dagen og har faktisk ikke krefter til og gjøre stort annet.

 

Det er liksom ikke bare at jeg er syk men jeg er faktisk nyoperert også og stillstand er ikke noe positivt for helbredelsen og restitusjonen, jeg kjenner at denne influensaen kom på helt feil tidspunkt! 😞 ja i kveld er jeg egentlig bare oppgitt, skuffet og lei meg for at jeg ikke fungerer slik jeg skal.

Det er på tide og finne senga og bare sove bort alt agget jeg nå kjenner på, jeg går til sengs med den samme tanken som jeg har hatt hele uka, at jeg håper at jeg er bedre i morgen, gamla tenker på senga kl19 på kvelden på 17.mai. Hadde noen sagt det til meg for noen år siden så hadde jeg aldri i verden trodd dem. 😂

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Det var leit å høre. Men det går over, og en influensa har begrenset levetid (selv om det ikke virker sånn nå) Tenk på alt du har greid å få til i livet ditt. Du er rusfri, har en kjæreste du skal gifte deg med snart, du har jobb og ordnet økonomi. Du har overstått ryggoperasjonen du grudde deg til, og du blir friskere for hver dag. Sommeren har såvidt begynt og masse gode opplevelser står i kø. Dette blir så bra det! Bare gi kroppen litt tid til å hente seg inn igjen så kan du nyte livet igjen. Jeg heier på dere❤️💙

      1. Du har helt rett Nina… jeg har så mange ting som venter og så mange ting som har komt utav disse årene som rusfri, jeg har MYE og være takknemlig for. Takk for at du minner meg på akkurat dette. <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg