Helgens oppsummering!

I dag forsov jeg meg for første gang på det jeg kan huske! i en deilig hotellseng sov jeg som en stein og våknet kl10 og ikke skjønte noe. Heldigvis er takhøyden høy på disse samlingene, så forseintkommingen min førte ikke til de store konsekvensene. hehe. 

Jeg sovnet ikke før kl2 i natt og med min bestemordøgnrytme med å legge seg tidlig og tidlig opp kjenner jeg at jeg har freaket ut denne helgen. Jeg har STORKOSA meg! med deilig og altfor mye mat, masse hærlige mennesker og dette fellesskapet som føles så naturlig! jeg tenkte litt i går over hvor rart dette egentlig er, at jeg sitter på en lørdag sammen med masse mennesker helt edru og har det dobbelt så morro som da jeg faktisk rusa meg, jeg tok meg selv i å ikke finne ut hvor baren var idet jeg entret hotellet, og disse gamle vanene mine er fjerne for meg nå. Det er andre ting som har tatt plassen rusen en gang tok, og det føles helt vanvittig deilig.

Takknemlighet og samhold er to begreper som sitter igjen ifra denne helgen, takknemlighet for at akkurat jeg fikk muligheten til og være en del av rusettervernet, takknemligheten fordi Eysteinn var på rett sted til rett tid for over ett år siden, samholdet jeg har blitt inkludert i har gjort denne reisen mye lettere for meg. Jeg ante helt ærlig ikke at det var mulig og leve som rusfri, men disse menneskene var levende eksempler på at det faktisk var mulig. Frøene som ble sådd hos meg grodde og gror ennå, for hver dag lærer jeg mer og vokser som menneske, slik at jeg en dag kan være dette ene mennesket som gjør en forskjell for noen andre. Dette er drømmen min.

Slike samlinger som dette viser meg at disse tingene jeg gjør i hverdagen faktisk betyr noe, man føler stolthet over rusfriheten på en helt annen måte, fordi til vanlig så er man ikke omringet med mennesker i samme båt. Slike samlinger gir en enorm motivasjonsboost for min del og jeg blir bare enda sikrere for hver eneste gang at dette er riktig for meg! man får påfyll og bekreftelse og får utfordret seg selv. 

Jeg er virkelig klar til og ta fatt på nye utfordringer og skapelysten fikk seg ett kick, jeg har mange ideer jeg ønsker og sette ut i livet og jeg vet at jeg får til akkurat det jeg vil! dette her blir spennende og jeg gleder meg til og ta dere med på denne reisen!

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg