Heidundrandes helg!

Reklame | Ellos

I dag har vi fått gleden av å puste inn luften av å være på fjellet og har vært ute mesteparten av dagen, og nå tar vi oss en siesta, før det braker løst i kveld, hvor hen i verden vi ender opp! Slike spontane helger har jeg godt av, jeg som liker å ha kontrollen og alltid liker å vite hva som skjer og hvor jeg skal 🙂 det er sommerferie, og da skal man ikke være i disse hverdagslige rutinene! Vi har spist en ALTFOR stor kebabtallerken i dag på Cats kafé, og jeg klarte å spise opp 20% av porsjonen, så om man er sulten så anbefaler jeg dette til alle 🙂 jeg med min matlyst har spist hele to ganger i dag, og formen er super før kvelden med det rare i 😉

Det er tid for avslapning, sol og late dager der man tar ting litt etterhvert 🙂 det finnes ingen stress i dette, og det føles godt! I morgen har jeg hele 200 dager som rusfri, og må feire det på en eller annen måte, for det er en privat prestasjon som jeg er stolt over! I 200 dager har jeg vært ett bedre menneske, for både familie og andre og jeg ønsker å fortsette denne stimen jeg er inni nå! Etterhvert som tiden går lærer man mer, blir sterkere og sunnere og ting blir lettere og lettere! Jeg er heldig som har min kjære og kan jobbe sammen med han som ett team, jeg vet faktisk ikke hva jeg skulle gjort uten han i denne perioden her <3 i love you!

Björn Borg//Björn Borg//Björn Borg//Björn Borg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg