Hat mot egen kropp

Reklame | Gymgrossisten

Annonseinnlegg

Jeg føler selv jeg har tatt denne forandringen av kroppen min bedre enn de fleste andre jeg kjenner ville ha gjort, og jeg har spøkt det bort mesteparten av tiden! Forandringene har vært drastiske, og har skjedd på ufattelig kort tid, så det er veldig synlig på meg som alltid har vært liten og spinkel. Jeg har alltid slitt med å gå opp i vekt, og har aldri klart å trent noen muskler jeg kunne skryte av, jeg har gått med armer som piperør og spinklebein uten lår og uten noen rumpe. Nå har jeg alt dette gange 10! Og på tross av nedtrapping så eser jeg fortsatt ut og det virker å bli bare værre og værre. Jeg fikk beskjed for 2 uker siden at det ville gå tilbake til normalen etter 3 uker, men det virker virkelig ikke slik her jeg sitter 2 uker etterpå og jeg ser forandringer for hver dag som går, og feil vei! Jeg har altså gått ifra å være 53kg og slite med å komme meg opp i vekt til å bli 78kg, og ikke passe en eneste bukse jeg har! Jeg har gått med joggebukser i flere uker nå og begynner å bli passelig lei! Jeg var til Eid i dag og gikk innom hele 2 butikker, men ga til slutt opp og bare ble deppa av det hele. INGENTING passet meg, så det blir joggebukser fremover, og jeg frykter det blir lengre enn jeg var forberedt på!…. med tanke på at jeg er ei jente som har hele livet slitt med spiseforstyrrelser der alt handler om kontroll, så føler jeg ikke at jeg har klaget noe særlig og tatt det hele med godt humør, helt til nå den siste tiden. Jeg begynner nesten å gråte når jeg ser lårene mine, for dem er 4 ganger så store som dem bruker å være, og alt ellers på kroppen er helt forandret. Å ese ut på denne måten hadde vært helt greit, om det ikke var for at jeg vet at dette bare er vann og falske muskler som kommer til å forsvinne nå, og jeg vet det ikke er naturlig vekst og noe jeg selv kan kontrollere. Det er ubehagelig, og det gjør faktisk vondt overalt! Jeg FATTER ikke dem som misbruker dette stoffet her, det advarer jeg iallefall alle om! Jeg har vært rusmisbruker hele mitt liv men hadde aldri vært så stokk dum at jeg begynte på denne medisinen frivillig. En mister helt fullstendig kontroll på hele systemet i kroppen, og man føler seg forferdelig, ja jeg vil si at jeg hater min egen kropp akkurat nå, og gleder meg så innmari til å kunne fungere som normalt igjen! Sove skikkelig, slutte å svette om natten, få skikkelig matlyst tilbake og slippe å ha vondt hele tiden.

Jeg forstår det høres dumt ut å klage over noe så lite som dette er i den store sammenhengen, det kunne vært så mye værre det her, ja jeg kunne faktisk risikert å ikke blitt frisk av denne blodsykdommen og alt kunne blitt anderledes, så jeg tåler å se ut som ei dondre en stund 🙂 jeg ble bare skikkelig irritert når jeg ikke fikk på meg en eneste bukse i prøverommet i dag, og jeg tror jeg styrer unna butikker frem til vekten har gått ned og jeg kan være frisk igjen! Dagens lærdom! Ikke gå på vekten når du har en dårlig dag ifra før! Og ikke prøv klær når du vet du kansje ikke passer noe som helst. Det psyker man bare enda lenger ned og ødelegger en ellers super dag! 😉

Det er godt å ha gode mennesker rundt seg når man har litt bryderier rundt seg! Det er iallefall sikkert, og jeg har 3 personer her i heimen og snakke med om dagene. Det er godt det i denne dvalen ellers, uten dem hadde jeg nok klikket av ensomhet når alt ellers er så stille 🙂 jeg er heldig! Nå er det bare noen dager til på denne ekle medisinen og da håper jeg at jeg kjapt er tilbake i den kroppen jeg hadde fra før! Og jeg håper at all smerte jeg opplever bare er medisinene sin skyld, og ikke ryggen som blir slik. Vi satser på det så jeg får gjort alt jeg har lyst til i fremtiden! <3

Masse kjærlighet til dere alle <3349kr gymgrossisten

CELLUCOR

C4 fra Gymgrossisten som vi anbefaler til før treningen!

2 kommentarer
      1. Jeg har prøvd ut en behandling med kraftige steorider for å se om det ville ordne seg med blodet mitt, men etter 1 mnd tok legen min meg av denne medisinen da hun såg hvordan kroppen hadde forandret seg. Jeg skulle egentlig gå 4 mnd på dette, men det vet jeg faktisk ikke om jeg hadde taklet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg